En administratörs sista ord…(på denna webbplatsen.)

frasse

Bild från Sondrum.se (Klicka på bilden)

Nu är det dags för mig att sluta. Efter 6 år som administratör för iGullbrandstorp.se så avgår jag idag. Från 2009 har jag drivit Gullbrandstorps hemsida, en hobby som har givit mig väldigt mycket nöje och många nya kontakter. Att ”knyta ihop” byns olika verksamheter och samla dem på ett ställe samt att förmedla information till Gullbrandstorpsborna har känts positivt och uppskattats av många. Men nu lämnar jag med varm hand över till min efterträdare Jonas Lundgren.
Jag och Jonas har idag tillsammans gått igenom de praktiska detaljerna som kan vara bra att veta.
Men för att hemsidan ska fungera behövs också material att publicera och där kommer du in i bilden. Maila till: admin@igullbrandstorp.se om du vill publicera något.
Även Facebook-sidan Igull Brandstorp är överlämnad till Jonas.
Tack Gullbrandstorp för den här tiden och hjälp nu Jonas med bra information till hemsidan! 🙂
Mvh Frasse, fd administratör, iGullbrandstorp.se
(numera admin för Sondrum.se)

”iGullbrandstorp.se drivs av Gullbrandstorps Samhällsförening. Här presenteras information från föreningen men även från andra verksamheter. Med förhoppning om att nå så många som möjligt.” (Källa: igullbrandstorp.se)

2 thoughts on “En administratörs sista ord…(på denna webbplatsen.)

Kommentera

