OBS! Risken för nedläggning av hemsidan är överhängande! Samhällsföreningen söker ny webbadministratör!

Meddelande från Webbmaster

30 juni stänger jag iGullbrandstorp.se

”Hej! Tiden går….och man funderar….nya uppgifter tillkommer. Jag har blivit med i styrelsen för Brf Trollberget i Söndrum där jag bor sedan 7 månader tillbaka. Nya utmaningar och uppgifter. Därför har jag nu bestämt mig för att stänga iGullbrandstorp.se. Jag lägger ner. Jag orkar inte mer.
Om någon vill ta över, så är det okej. Jag kan visa. Hör av er snarast.”
Mvh Frasse

(Observera att vid nedläggningen försvinner all information. Det gäller även protokoll från Gullbrandstorps Samhällsförening.)

2 thoughts on “OBS! Risken för nedläggning av hemsidan är överhängande! Samhällsföreningen söker ny webbadministratör!

    • Micke, tack för din kommentar. Om det går som tänkt så finns det en person som har visat intresse för att driva hemsidan vidare. Vi får hålla tummarna att det blir på det viset!

Kommentera

