Läkande Dans Yoga

Info från Lifedance

Kära vänner!
Här kommer ett tillfälle för dig att pröva  Dans Yoga. 5 tillfällen, start 22 april.
Varmt Välkomna Onsdag 22 April i Gullbrandstorps Folketshus 18.30-20.00
Kom gärna och pröva på, 150:- , 100:-  stud.
Dans Yoga är Läkande och Stärkande rörelser för Kropp och Själ!
Dans Yoga  är en fusion mellan Frigörande dans, Qi Gong och mjuk Yoga.
Med fokus på rörelser som utgår från din ”fluid body” hittar du tillbaks till den inneboende naturliga Hälsan inom dig .
Vi avslutar med vägledd meditation som läker på cellnivå.
”Alla  kan delta, du lyssnar till din kropp och utgår ifrån där just du är.”
Anmäl dig nu till  lifedance@telia.com,
073-0801224, 035-30026
Drop in 150 kr, 100 kr stud. Erbjudande 5 ggr. 500:-
Du Är Hjärtligt Välkommen!
På förfrågan kommer jag också under våren /sommaren att anordna Sacred Dance, Helande Cirkeldanser och Qi Gong  på olika platser i Naturen.
Är du intresserad av att delta hör gärna av dig till mig så fort som möjligt för att jag ska kunna se hur stort intresset är. Du kan också komma till mig på privata sessioner, i Reconective Healing, TRE och Fluid Body Balancing. Här kan du få skräddarsydda övningar och råd som passar just dig.
Varmt välkommen att kontakta mig för frågor. Sanna Lundin intuitiv lärare och kroppsterapeut leder dig med djup kunskap till  relationen med Hälsan och Helheten inom oss. Då marknadsföring inte är min starka sida får ni mer än gärna sprida infon vidare till era vänner. Tacksam!

Varmt Välkomna!

