Administratören avgår! Samhällsföreningen tar över domänen iGullbrandstorp.se

Sedan 2009 har jag administrerat iGullbrandstorp.se samt de fyra andra sidorna; Samhällsföreningen, Hembygdsföreningen, GT Fritidsråd & Pizzerian. Det har varit en för mig väldigt rolig och lärorik period och det har också uppskattats av många Gullbrandstorpsbor. Men sedan mitten av oktober är jag inte längre bosatt i byn och har nu därför beslutat mig för att sluta. Den 30 juni beräknas överlämnandet av iGullbrandstorp.se vara klar.

Domänen iGullbrandstorp.se kommer att finnas kvar med ”Startsidan” där du snabbt hittar det du söker. Samhällsföreningen kommer att ta över årskostnaden på 344 kr.

Sidorna GT Fritidsgård och Hembygdsföreningen kommer att finnas kvar, men med nya administratörer som tar hand om hemsidorna. Även Facebooksidan Igull Brandstorp kommer att vara kvar.

I nuläget är det inte löst med Samhällsföreningens hemsida, Gullbrandstorps pizzerias hemsida samt med ”Senaste nytt”. Administratörer saknas. Är du nyfiken så hör av dig via kontaktsidan. Klarar man av att logga in i sin e-post, skriva ett mail och skicka iväg det, så klarar man att uppdatera en hemsida. Jag kommer att hjälpa till vid övergången och dela med mig av mina kunskaper.

Tack för ordet!
/Frasse

Kommentera

