Hemsidan kommer att förändras

Eftersom att jag kommer att flytta från Gullbrandstorp i mitten av oktober (2014) så kommer det redan nu att ske vissa förändringar på iGullbrandstorp.se. Jag kommer t ex att börja om från noll, med en ny inläggssida (det är den här), detta för att jag känner att jag har ”förlorat greppet” om den gamla, den har blivit för stor för att kunna hållas aktuell. I skrivande stund kommer jag (vad jag vet just nu i alla fall) att fortsätta att administrera hemsidorna åt Gullbrandstorps Pizzeria, Gullbrandstorps Hembygdsförening, Gullbrandstorps Samhällsförening & GT Fritidsråd.
Jag kommer också att i mån av tid även publicera nyheter och händelser som mailas till mig från dig som vill dela med dig av vad som händer i byn. Men jag kommer av naturliga skäl inte hålla ögonen öppna för det som händer och sker i Gullbrandstorp. Det innebär kanske att det kommer att bli färre inlägg än nu. Framtiden får utvisa hur det kommer att bli, kanske är det så att det finns någon i Gullbrandstorp som har lust att lära sig hur man publicerar nyheter på webben, någon som vill bli biträdande webbadministratör? I så fall delar jag gärna med mig av mina kunskaper….
Önskar er alla en härlig vår & sommar…//Frasse 🙂

Kommentera

